دسترسی سریع
پشتیبانی 24 ساعته
امکان بازگشت وجه

تم پاورپوینت رایگان آموزشی

تم پاورپوینت رایگان آموزشی و تحصیلی یک انتخاب عالی برای مربیانی است که می خواهند ارائه های جذاب و آموزنده ای برای سخنرانی های کلاسی یا مراسم فارغ التحصیلی ایجاد کنند. این الگوی آموزشی برای پاسخگویی به نیازهای معلمان و دانش آموزان به طور یکسان طراحی شده است و دارای یک چیدمان تمیز و حرفه ای است که به راحتی قابل پیمایش است.

موضوع قالب پاورپوینت حول محور آموزش است، با تصاویر و گرافیک های متنوعی که مربوط به یادگیری و آموزش است. طرح رنگی ترکیبی از رنگ های سبز و روشن است که محیطی آرام و حرفه ای را ایجاد می کند که برای محیط های آکادمیک عالی است.

ویژگی های تم پاورپوینت رایگان آموزشی

این قالب پاورپوینت رایگان آموزشی PPT با هر دو مایکروسافت پاورپوینت و اسلایدهای گوگل سازگار است و ایجاد و اشتراک گذاری ارائه با دیگران را برای کاربران آسان می کند. این شامل انواع مختلفی از اسلایدها، از جمله اسلایدهای عنوان، اسلایدهای دستور کار، اسلایدهای نقطه گلوله، و اسلایدهای تصویر است که به کاربران امکان می دهد ارائه های خود را با نیازهای خاص خود تنظیم کنند.

دانلود تم پاورپوینت رایگان آموزشی

تعداد اسلاید 5 اسلاید پیش فرض

قالب پاورپوینت آموزش رایگان بسیار قابل تنظیم است، با کادرهای متنی قابل ویرایش و مکان‌نماهای تصویر که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی محتوای خود را وارد کنند. این باعث می‌شود که ارائه‌هایی که برای موضوعات، دوره‌ها یا تکالیف خاص طراحی شده‌اند، آسان شود.

به طور کلی، قالب پاورپوینت آموزش رایگان یک ابزار عالی برای مربیانی است که می خواهند ارائه های جذاب و آموزنده ای ایجاد کنند که توجه مخاطبان خود را به خود جلب کند. سازگاری آن با Microsoft PowerPoint و Google Slides آن را به گزینه ای همه کاره تبدیل می کند که می تواند در انواع تنظیمات آکادمیک استفاده شود.

شما می توانید از بخش قالب پاورپوینت “ پایان نامه ” انواع تم و قالب پاورپوینت را دانلود کنید.

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
رایگان!
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تم پاورپوینت رایگان آموزشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *