دسترسی سریع
پشتیبانی 24 ساعته
امکان بازگشت وجه
با استفاده از کد تخفیف Pardweb.ir این فایل رو 10 درصد با تخفیف بیشتر دانلود کنید یعنی  26,100 تومان

دانلود قالب رزومه مدرن و حرفه ای word

هر رزومه برای یک فرصت شغلی است در اینجا شما می توانید قالب رزومه مدرن و حرفه ای با فرمت ورد word در صفحه ی A4 دانلود و استفاده کنید.

با استفاده از این تمپلیت رزومه می توانید برای ارائه به سازمان و تیم کاری و یا  بیان تخصص فنی و مهارت های اجتماعی، سوابق درسی و تحصیلی، اطلاعات فردی و دستاوردهای شما در زندگی شغلی و تحصیلی تان استفاده نمائید.

نمونه تصویر از این قالب رزومه حرفه ای و مدرن را که به زبان فارسی در فرمت ورد تهیه شده است مشاهده کنید.

قالب word رزومه مدرن حرفه ای

در فایل رزومه  word مزایایی دارد مثل همیشه در دسترس است و قابل ویرایش است، اگر می خواهید از رزومه فارسی و انگلیسی در یک فایل Word و آماده استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنم از لینک “قالب رزومه دو زبانه” دیدن کنید.

توضیحات قالب رزومه مدرن و حرفه ای word

این فایل در یک صفحه ی A4  ورد Word  تهیه با فونت مناسب و طراحی جذاب و شیک و کاملا قابل ویرایش را می توانید دانلود کنید.

مطالب ارائه شده در این فایل شامل اطلاعاتی از رزومه کاری برای استخدام در شرکت ها ،سازمان ها و … است.

در قسمت سوابق کاری یا تجارب کاری اطلاعات لازم را درج کنید و به هیچ وجه بخش سوابق شغلی را از رزومه حذف نکنید؛ می توانید دوره کارآموزی، کارهای پاره وقت، پروژه ای و کارهایی که حتی داوطلبانه انجام داده اید را به عنوان تجربه کاری بنویسید.

و البته ببینید برای هر شرکت که آگهی جذب نیروی کار داده، چه چیزهایی در درجه بالاتری از اهمیت قرار دارد.

نکات مهم برای تکمیل رزومه مدرن و حرفه ای

در اینجا نکاتی مهم را برای تکمیل رزومه را خدمت شما بیان می کنیم این مطالب از سطح وب تهیه شده است

رزومه کاری باید رنگ و لعاب خوبی داشته باشد تا در بین رزومه های دیگر بدرخشد. اما زیبایی محتوا هم خیلی مهم است و فرم و محتوای رزومه باید هر دو زیبا باشند.

خطای دوم رزومه نویسی، رعایت نکردن خوانایی رزومه است. فونت غیررسمی و ناخوانا، یعنی پایان کار شما برای استخدام در آن شرکت! برای اینکه این خطا را مرتکب نشوید، حتماً رزومه را به اطرافیان نشان دهید و از ایشان نظرخواهی کنید.

سابقه شغلی شما بخش مهم تر است. اما اگر دانشجو هستید ولی توانا و کارآمد هستید، بخش اصلی رزومه کاری شما قسمت مهارت ها و توانمندی های شما است.

مشخصات شخصی به معنی اسم کامل، عکس رسمی، وضعیت خدمت سربازی، وضعیت تاهل، تاریخ تولد، محل اقامت، شماره تلفن ثابت، شماره موبایل و پست الکترونیکی است.

در قسمت درباره ی من کارسازترین و قیمتی ترین کلمات رزومه خود را در دو سه جمله تجمیع کنید و به عنوان درباره ی من، در رزومه یادداشت کنید. این بخش اصلاً ربطی به بیوگرافی های شبکه اجتماعی ندارد و اینجا باید طور دیگری فکر کنید و خودتان را به شیوه دیگری معرفی کنید.

در ایران هیچ الزامی برای گذاشتن یا نگذاشتن عکس در رزومه وجود ندارد و کاملاً به نظر شخصی خودتان بستگی دارد. ولی در کل کارفرمای ایرانی رزومه با تصویر شخصی را بیشتر ترجیح می دهد.

برای ویرایش تصویر در این قالب رزومه با کلیک روی تصویر عکس دلخواه را جایگزین کنید.

در قسمت سوابق تحصیلی لازم نیست همه سوابق دانشگاهی برای رزومه کاری درج کنید. اگر سطح تحصیلات شما در حد دکتری است فقط دکتری و فوق لیسانس را بنویسید.

در ضمن اگر دانشگاه رفته اید و حداقل مدرک فوق دیپلم دارید، سوابق درسی قبل از آن را به طور کامل فراموش کنید.

در قسمت سوابق کاری  اول از همه باید چند تا سابقه شغلی خیلی نزدیک به فرصت کار جدید را جدا کنید. نهایتاً سه چهار مورد کافی است. بعد آن شغل هایی که تاریخ نزدیک تری دارند را بنویسند و پس از آن شغل های قدیمی تر را در رزومه درج کنید.

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
قیمت اصلی ۶۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۹,۰۰۰ تومان است.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب رزومه مدرن و حرفه ای word”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *