دسترسی سریع
پشتیبانی 24 ساعته
امکان بازگشت وجه
با استفاده از کد تخفیف Pardweb.ir این فایل رو 10 درصد با تخفیف بیشتر دانلود کنید یعنی  24,300 تومان

دانلود قالب پاورپوینت عاشورا

اگر می خواهید قالب پاورپوینت مذهبی با موضوع عاشورا را برای ارائه سخنرانی مذهبی دانلود و استفاده کنید می توانید این تم پاورپوینت روز عاشورا که دارای 16 اسلاید متنوع و با بگ گراند روز عاشورا و مذهبی و ماه محرم و واقعه کربلا و سوگواری شهادت امام حسین (ع) می باشد دانلود کنید.

در سایت پارد وب برای ارائه مذهبی و با موضوع های ماه محرم ، کربلا ، عاشورا و تاسوعا و اربعین پاورپوینت های آماده نموده ایم که با استفاده از این قالب پاورپوینت مذهبی و ماه محرم می توانید برای ارائه سخنرانی استفاده کنید.

این قالب پاورپوینت کاملا قابل ویرایش می باشد دارای بسته ی فونت عربی و فارسی و بسم الله و فونت های مذهبی می باشد که با نصب این فونت ها می توانید برای زیباسازی پاورپوینت و Word استفاده نمائید .

تصاویر در زمینه این اسلایدها به صورت اسلاید مستر آورده شده است که به راحتی می توانید با کلیک بر روی هر اسلاید و ایجاد اسلاید جدید یک اسلاید مشابه اسلاید قبل ایجاد کنید.

شما می توانید از بخش قالب پاورپوینت انواع نم و قالب پاورپوینت رایگان و حرفه ای برای ارائه پایان نامه و پروپوزال دانلود و استفاده کنید.

اسلایدهای این قالب پاورپوینت عاشورا را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

دانلود قالب پاورپوینت عاشورای حسینی

ویژگی های قالب پاورپوینت عاشورا

این قالب زیبا با مضمون روز عاشورا و واقعه ی کربلا و شهادت امام حسین (ع) آماده شده است. استفاده از رنگ های مختلف هر کدام مفهوم خاص خود را دارد. یا استفاده از این قالب می توانید مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

  • اسلایدهای قالب پاورپوینت عاشورا کاملا قابل ویرایش می باشند 100%
  • دارای 16 اسلاید زیبا و جذّاب و متنوع با طراحی منحصر به فرد
  • دارای اسلاید مستر برای هر اسلاید می توان به تعداد دلخواه اسلاید افزایش داد
  • استفاده از رنگ های مناسب و متناسب با موضوع روز عاشورا
  • استفاده از فونت های مناسب عربی ،فارسی و بسم الله و …
  • دانلود بسته ی فونت فارسی همراه این قالب پاورپوینت
  • تصاویر مرتبط با موضوع گنجانده شده است.
  • مناسب برای همه سنین و ارائه سخنرانی و سوگواری روز عاشورا و تاسوعا

توضیحات قالب پاورپوینت عاشورا

در مورد روز عاشور در سایت ویکی شیعه مطالبی را جمع اوری نموده ایم که در اینجا اشاره شده است .

فیلم تهیه شده از این قالب پاورپوینت عاشورا و تاسوعای حسینی را در اینجا مشاهده کنید:

عاشورا، روز دهم از ماه محرّم. اهمیت این روز برای شیعیان به‌دلیل واقعه کربلا در روز ۱۰ محرم سال ۶۱ قمری است. امام حسین(ع) در روز عاشورا به همراه یارانش در کربلا در جنگ با سپاه کوفه به فرماندهی عمر بن سعد به شهادت رسید.

شیعیان همه‌ساله با آغاز ماه محرم عزاداری می‌کنند. مراسم عزاداری در بیشتر مناطق تا روزهای ۱۱ و ۱۲ محرم و در بعضی مناطق تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد. اوج این عزاداری‌ها در روز عاشوراست. این روز در تقویم رسمی ایران، عراق، افغانستان، پاکستان و هند، تعطیل است.

معنی لغوی عاشورا

عاشور، عاشورا و عاشوراء، بنا به قول مشهور علمای لغت، دهم محرم را گویند و آن روزی است که حسین بن علی(ع) شهید شد. در «جمهرة اللغة» آمده است روز عاشورا پس از اسلام به این نام خوانده شده و در جاهلیت چنین نامی وجود نداشته است. گفته شده بعضی از واژه‌شناسان، عاشورا را کلمه‌ای عبرانی و مُعَرَّب (عربی شده) واژه عاشور دانسته‌اند. عاشورا در زبان عبری برای نامیدن روز دهم ماه تشری (ماه یهودی) به کار می‌رود.

روز عاشورا پس از واقعه کربلا

واقعه کربلا در جمعه دهم مُحَرَّم سال ۶۱ قمری رخ داد. در این واقعه، میان سپاه امام حسین(ع) و یزید بن معاویه جنگ درگرفت که از صبح روز عاشورا تا عصر طول کشید و در آن امام حسین(ع) و تمامی یارانش به جز امام سجاد(ع) به شهادت رسیدند. در عصر روز عاشورا و پس از شهادت امام حسین و یارانش، لشکر عمر بن سعد به خیمه‌های اهل بیت امام حسین یورش بردند و به غارت و آتش زدن خیمه‌ها پرداخته و همه زنان و کودکان را به اسارت گرفتند و جنازه شهدا را نیز زیر سم اسبان لگدکوب کردند

بنی‏‌امیه پس از واقعه کربلا با اقداماتی مانند ذخیره آذوقه یک سال خود، تبریک و شادباش گفتن و لباس‌های نو پوشیدن و روزه گرفتن، روز عاشورا را مبارک شمردندچنانکه در زیارت عاشورا آمده است: «هذا یومٌ تَبَرَّکت ‏بِهِ بَنُوأُمَیةَ؛ این روزی است که بنی‌امیه آن را مبارک می‌دانستند.

امامان شیعه از روزه روز عاشورا نهی کرده‌اند و در برخی موارد گفته‌اند که در روز عاشورا تا نزدیک غروب چیزی نخورید و نیاشامید؛ اما نزدیک غروب چیزی بخورید تا روزه اصطلاحی نباشد.

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
قیمت اصلی ۴۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۷,۰۰۰ تومان است.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب پاورپوینت عاشورای حسینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *