161,000  تخفیف
زمان باقیمانده تا پایان این پیشنهاد شگفت انگیز
دسترسی سریع

قابل ویرایش و شخصی سازی

پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط در ایتا و تلگرام

امکان بازگشت وجه

راهنمای خرید از سایت

قالب پاورپوینت مینیمال منودار ✓ دارای 44 اسلاید ✓ فصل بندی در 5 بخش ✓ دارای منوی قابل کلیک ✓ فونت فارسی و کاملا قابل ویرایش مناسب ارائه سخنرانی در جلسات پایان نامه ، کنفرانس و همایش ها ، جلسه دفاع پروپوزال و ارائه پاورپوینت دانشگاهی و ...
با استفاده از کد تخفیف Pardweb.ir این فایل رو 10 درصد با تخفیف بیشتر دانلود کنید یعنی  80,100

دانلود قالب پاورپوینت مینیمال منودار و مدرن پایان نامه ، شرکتی و …

این قالب پاورپوینت مینیمال منودار و مدرن با طراحی حرفه ای و خلاقانه و قابلیت کلیک خوری منوها برای ارائه سخنرانی پایان نامه ، شرکتی  و … در 5 فصل با 44 اسلاید با عناوین پیش فرض و تیترهای مناسب تهیه شده است.

طرح اسلایدهای پاورپوینت مینیمال منو دار یک تم پاورپوینت دانشگاهی برای ارائه در جلسه ی دفاع پایان نامه و پروپوزال می باشد که دانشجویان با استفاده از این فایل پاورپوینت حرفه ای پایان نامه یک ارائه سخنرانی مخاطب پسند تجربه کنند.

دانلود قالب پاورپوینت مینیمال منودار و مدرن پایان نامه ، شرکتی

تعداد 44 اسلاید با تیترها و فصل بندی مناسب برای ارائه گزارش کار ، پایان نامه ، سمینار ، مقالات دانشجویی و … می توان استفاده کرد.

در فیلم تهیه شده از این قالب پاورپوینت مینیمال مدرن و منودار و حرفه ای می توانید طراحی این اسلایدها را مشاهده کنید

افرادی که در شرکت ها و سازمان های اداری و خدماتی مشغول فعالیت هستند و می خواهند گزارش فعالیت ها و اقدامات کاری خود را در قالب پاورپوینت و سخنرانی ارائه دهند از این قالب پاورپوینت مینیمال منودار و مدرن می توانند استفاده کنند.

اساتیدی که می خواهند یک ارائه سخنرانی حرفه ای و مدرن در کارگاه های آموزشی و تجاری را تجربه کنند از این قالب پاورپوینت مینیمال استفاده کنند.

ویژگی های قالب پاورپوینت مینیمال منودار

این قالب پاورپوینت دفاع با موضوع پاورپوینت پایان نامه مینیمال طراحی مدرن و جذاب توسط سایت پارد وب شده است.

در طراحی پاورپوینت مینیمال از سبک های حرفه ای پاورپوینت استفاده شده است که با مشاهده این تصاویر و فیلم ها می توانید این نوع سبک مینیمال را مشاهده کنید.

نمونه تصاویر از اسلایدهای قالب پاورپوینت مینیمال منودار

  • دارای 44 اسلاید با متن های پیش فرض و کاملا قابل ویرایش می باشد.
  • دارای تصاویر با کیفیت ،کلیپ آرت ها(فرمت png) ، ایکون های و طرح های گرافیکی متناسب برای انواه ارائه و سخنرانی می باشد.
  • دارای 5 اسلاید برای فصل ها در اسلاید مستر و سایر طرح ها که 5 اسلاید مختلف می باشد که برای هر مبحث بصورت کاملا تخصصی طراحی شده که با یک کلیک این اسلاید ها قابل حذف و اضافه به هر تعداد می باشد.
  • دارای ایکون و کلیپ آرت و فونت فارسی مناسب و کاملا قابل ویرایش و …

رنگبندی و طرح بگ گراند مناسب و خیلی موارد دیگه که شما با خرید و دانلود این فایل پاورپوینت دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد و ارائه سمینار و گزارش کار … می توانید یک ارائه ی جذاب و مخاطب پسند تجربه کنید.

تصاویر اسلاید مستر در قالب پاورپوینت مینیمال منودار

در اینجا می توانید طرح های که در اسلاید مستر Layout های که برای هر فصل و اسلاید طراحی شده است را مشاهده کنید شکا می توانید با کلیک راست بر روی هر اسلاید از این لی آوت ها انتخاب کنید و تغییرات دلخواه را ایجاد کنید.

اسلایدهای قالب پاورپوینت مینیمال منودار و مدرن

در تعداد 44 اسلاید برای 5 فصل و بخش با قابلیت لینکدهی به هر عنوان بخش در اسلاید فهرست این اسلایدها تهیه شده است.

چنانچه از ورژن های جدید پاورپوینت استفاده می کنید می توانید از قابلیت مورف و اسلاید زوم برای این اسلایدها استفاده کنید.

تصاویر در هر اسلاید را با انتخاب طرح مورد دلخواه ویرایش و تغییر دهید.

نمای کلی از اسلایدهای قالب پاورپوینت مینیمال منودار

برای اسلاید آغاز از فونت های عربی و بسم الله که در همراه این قالب پاورپوینت می توانید دانلود کنید استفاده کنید یا از همان طرح بسم الله که در این پاورپوینت آورده شده است استفاده کنید.

در اسلاید معرفی دانشجو عکس دلخواه را جایگزین کنید و در لوگوی دانشگاه شما می توانید لوگوی شرکت تجاری و یا دانشگاه و موسسه ی خود را جایگزین کنید و انیمیشن دلخواه را اعمال کنید.

در اسلاید معرفی اساتید همراه پژوهش با کلیک روی تصویر مورد نظر عکس استاد و یا همکاران و اعضای گروه و … را جایگزین کنید.

در اسلاید فهرست مطالب این عناوین بخش ها را به راحتی با استفاده از Ctrl +H جایگزین کنید تا در همه ی اسلایدها تغییرات اعمال شود.

توجه کنید این اسلاید فهرست مطالب به عنوان هر فصل لینکدهی هایپرلینک (Hyperlink :یک کلمه، عبارت یا تصویر حاوی لینک است که با کلیک روی آن یک مکان یا سند جدید باز می شود ) استفاده شده است.

اسلایدهای قالب پاورپوینت مینیمال منودار

در هر عنوان اسلاید بخش مشخص شده با فونت مناسب شبنم و تیتر استفاده شده است که در بسته ی فونت همراه این قالب پاورپوینت قابل دانلود رایگان است.

منوی سمت راست با طرح مینیمال شش گوشه یا شش ضلعی طراحی شده است و این طرح ها با تغییر به هر فصل اندازه ی هر شش ضلعی بزرگتر شده و ایکون مشخص استغاده شده است.

با تغییر این رنگ ها و اندازه فصل مربوطه مشخص می شود و البته این منوبندی در سمت راست قابل لینکدهی و کلیک خوری ایجاد شده است.

اینفوگرافیک ها ،تصاویر و المان های به کار رفته کاملا قابل ویرایش و تغییر رنگ و اندازه و … می باشند و به راحتی می توانید تغییرات دلخواه را اعمال  و شخصی سازی کنید.

در بخش قالب های پاورپوینت حرفه ای انواع تم و قالب پاورپوینت حرفه ای پایان نامه ، پروپوزال  و … را می توانید دانلود کنید.

سایر ویژگی های این فایل تم پاورپوینت مینیمال منو دار

برای این قالب پاورپوینت از بسته ی فونت فارسی بیش از 1000 فونت زیبا و حرفه ای را می توانید به همراه این فایل رایگان دانلود کنید

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 2 رای
Original price was: ۲۵۰,۰۰۰ .Current price is: ۸۹,۰۰۰ .
2 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
2
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

2 دیدگاه برای قالب پاورپوینت مینیمال منودار

  1. محدثه

    سلام واقعا ممنونم ازتون
    با این قالب پاورپوینت کلی کار من رو جلو انداختین
    خیلی عالی بود

    Reply
  2. کاربر

    بسیار عالی می خواستم در مورد قالب پاورپوینت مینیمال منودار یه توضیح کوتاه بدهم: کمینه‌گرایی ، مینیمالیسم یا ساده‌گرایی یا هنر کمینه به انگلیسی: Minimalism در هنرهای تجسمی، موسیقی، ادبیات و سایر گونه‌های هنری، مکتبی است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش‌های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی یا شبه فلسفی بنیان گذاشته‌ است

    این نوع پاورپوینت مینیمال یعنی سبکی مشابه نئومورفیسم و که با سایه به اشکال نمای برآمده یا فرورفته داده می شود و در نتیجه یک نوع طرحی سه بعدی را در ذهن بیننده تداعی می کند.
    دستیابی به طراحی بهتر از طریق سادگی و پرهیز از هرگونه تزئینات است.

    Reply
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *