دسترسی سریع
پشتیبانی 24 ساعته
امکان بازگشت وجه
اگر قصد تهیه پاورپوینت پروپوزال و پایان نامه به صورت زبان نوشتاری زبان خارجه یا انگلیسی دارید این قالب پاورپوینت پروپوزال انگلیسی می تواند برای آماده سازی پاورپوینت ارائه پروپوزال و پایان نامه استفاده کنید که کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی می باشد.
با استفاده از کد تخفیف Pardweb.ir این فایل رو 10 درصد با تخفیف بیشتر دانلود کنید یعنی  78,300 تومان

دانلود قالب پاورپوینت پروپوزال انگلیسی

اگر شما قصد دارید که برای ارائه پروپوزال دکتری یا کارشناسی ارشد از زبان انگلیسی در متن پروپوزال ارائه دهید به شما پیشنهاد می کنم از این تم پاورپوینت پروپوزال انگلیس زبان استفاده کنید.

در برخی از دانشگاه های کشور که دارای دانشجویان رشته های زبان خارجه هستند و یا برای ارائه در کنفرانس های بین المللی ، دانشجویان برای ارائه پروپوزال از زبان نوشتاری انگلیسی در متن پروپوزال استفاده می کنند.

با توجه به اینکه ساختار قالب های انگلیسی زبان از چپ به راست می باشد و افکت ها و انیمیشن ها نیز بایستی این قاعده را رعایت کرد ، در اینجا ما قالب پاورپوینت پروپوزال انگلیسی را تهیه کرده ایم که این شرایط را رعایت نموده ایم.

نمونه تصویر کلی از محتوای اسلایدهای قالب پاورپوینت پروپوزال انگلیسی را در عکس زیر مشاهده کنید

دانلود قالب پاورپوینت پروپوزال انگلیسی

همونطور که مشخص است در این قالب پاورپوینت پروپوزال برای دانشجویان دانشگاه الزهرا تهیه شده است که برای همه دانشجویان دوره دکتری و ارشد در دانشگاه آزاد و دولتی و … که قصد دارند ارائه پروپوزال به زبان نوشتاری انگلیسی داشته باشند می توانند از این تمپلیت پاورپوینت پروپوزال استفاده کنند.

علاوه بر این شما می توانید از بخش پاورپوینت رساله دکتری برای ارائه مقاله به زبان انگلیسی از ” پاورپوینت مقاله انگلیسی ” استفاده کنید.

ویژگی های قالب پاورپوینت پروپوزال انگلیسی

متن اسلاید ها با زبان نوشتاری انگلیسی آورده شده و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی می باشند که تعداد اسلایدها براساس پروپوزال خود می توانید اضافه یا حذف کنید.

اسلایدهای قالب پاورپوینت پروپوزال به زبان انگلیسی را در اینجا می توانید مشاهده کنید:

ویژگی های قالب پاورپوینت پروپوزال انگلیسی

قالب براحتی قابل ویرایش و شخصی سازی می باشد. با صرف کمترین زمان تنها با یک کلیک کپی متن خود و یا تایپ مطالب در باکس های پیشفرض،پاورپوینت پروپوزال خود را تهیه کنید.

تعداد اسلایدهای تهیه شده 31 اسلاید برای پاورپوینت پروپوزال انگلیسی زبان می باشد.

  • شامل پاورپوینت با پسوند pptx و ابعاد 16: 10
  • کاملاً قابل ویرایش متن‌ها، عکس‌ها و تصاویر
  • دارای اسلاید مستر و قابل ویرایش و با قابلیت اضافه و حذف کردن اسلایدها
  • متن ها آماده و بر اساس نیاز شما آورده شده است.
  • فایل پاورپوینت دفاع از پروپوزال به صورت خام بوده و دارای منوی فهرست مطالب و فهرست بندی در پایین اسلایدهای ارائه می باشد.
  • هر کدام از فهرست ها و منوها قابلیت کلیک خوری دارند.
  • دارای فلوچارت های برای ارائه پاورپوینت پروپوزال
  • مناسب ارائه در دوره دکتری و ارشد

شما می توانید از بخش ” پایان نامه ” در سایت پارد وب انواع تم و قالب پاورپوینت پایان نامه را دانلود کنید.

بسته ی فونت فارسی با بیش از 1500 فونت جذاب و حرفه ای فارسی ، بسم الله  و عربی را همراه این قالب می توان دانلود کرد

اسلایدهای قالب پاورپوینت پروپوزال انگلیسی

تعداد اسلایدهای تهیه شده در این قالب پاورپوینت پروپوزال انگلیسی 31 اسلاید می باشد که می توان متناسب با محتوای پروپوزال خود این تعداد اسلاید را کاهش یا افزایش داد.

اسلاید های تهیه شده شامل کلیات ارائه شده در پروپوزال می باشد که لازم است با توجه به اهمییت مطالب پروپوزال خودتان آنها را ویرایش کنید اما در مواردی که به صورت عمومی هستند نیازی به ویرایش ندارند:

به عنوان نمونه ما اسلایدهای شروع پاورپوینت پروپوزال که شامل اسلاید بسم الله به زبان انگلیسی طراحی و تهیه شده است آورده ایم که می توانید از بخش مقالات رایگان سایت پارد وب بسم الله به زبان انگلیسی رایگان دانلود کنید.

در اسلاید محتوای مشخصات و معرفی دانشگاه که کاملا قابل ویرایش می باشد می توانید عکس معرفی را تغییر بدین یا مشخصات پروپوزال و عنوان ان و دانشگاه را درج کنید

در اسلاید چکیده لاتین که به صورت زبان انگلیسی تهیه شده است می توانید چکیده را درج کنید یا کلید واژه ها رو بیارید

در اسلاید فهرست محتوای این پروپوزال یا پایان نامه که به زبان لاتین تهیه شده است عناوین اصلی را درج کنید که هر کدام از این باکس ها به اسلاید مربوطه لینکدهی شده است.

در اسلایدهای عنوان اصلی یا اسلایدهای هر فصل محتوا و تصاویر را درج کنید.

در هر بخش می توانید با انتخاب هر اسلاید در اسلاید مستر طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و براساس آن  محتوای خود را در این طرح ها درج کنید

در اسلاید تشکر در پایان پاورپوینت پروپوزال انگلیسی زبان نیز می توانید محتوای خود را درج کنید و از طرح های تهیه شده در اسلاید مستر استفاده کنید.

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
قیمت اصلی ۲۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۷,۰۰۰ تومان است.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب پاورپوینت پروپوزال انگلیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *