دسترسی سریع

قابل ویرایش و شخصی سازی

پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط در ایتا و تلگرام

امکان بازگشت وجه

راهنمای خرید از سایت

دانلود قالب پاورپوینت رایگان پایان نامه سبک پرزی

در سایت پارد وب می توانید قالب پاورپوینت رایگان پایان نامه سبک پرزی را دانلود کنید که دارای اسلایدهای با طرح منوبندی از فصل های پایان نامه می باشد.

این قالب رایگان که به سبک پرزی برای پایان نامه تهیه شده است با رعایت عنوان فصل های پایان نامه در اسلایدهای متنوع و قابل ویرایش و شخصی سازی می باشند.

با انتخاب هر اسلاید می توانید متن ورد پایان نامه را به این اسلایدهای پاورپوینت پایان نامه اضافه کنید و به هر تعداد اسلاید اضافه کنید.

و اگر می خواهید یک قالب پاورپوینت حرفه ای برای ارائه پاورپوینت پایان نامه و رساله دکتری تهیه کنید از بخش ” قالب پاورپوینت رساله دکتری ” دیدن کنید.

اسلایدهای قالب پاورپوینت رایگان پایان نامه سبک پرزی

اگر چه این اسلایدهای قالب پاورپوینت رایگان پایان نامه سبک پرزی کاملا قابل شخصی سازی و ویرایش هستند اما برای اینکه روند ارائه پایان نامه رعایت شده باشد از اسلایدهای با متن پیش فرض ارائه پایان نامه استفاده کرده ایم.

دانلود قالب پاورپوینت رایگان پایان نامه سبک پرزی

 

این اسلایدها شامل موارد زیر می باشند:

  • اسلاید آغازین
  • اسلاید معرفی دانشجو و عنوان پایان نامه
  • اسلاید مقدمه و بیان مسئله
  • اسلاید مروری بر پیشینه
  • اسلاید مواد و روش ها
  • اسلاید نمونه نمودار
  • اسلاید بحث و نتایج
  • اسلاید نتیجه گیری
  • اسلاید پیشنهادات
  • اسلاید تقدیر و تشکر

و این شعار سایت پارد وب مرجع دانلود تم و قالب پاورپوینت​ می باشد ” با ما بهترین ارائه را در سخنرانی خود تجربه کنید“.

توضیحات سبک پرزی در ارائه پاورپوینت پایان نامه

سبک پرزی Prezi از همین نام نرم افزار گرفته شده است که در ارائه پاورپوینت پایان نامه می تواند مخاطبین ارائه های شما را مسحور و شگفت زده  کند.

در سبک پرزی از افکت مورف Morph  و زوم  Zoom  در پاورپوینت استفاده شده است.

اکثر دانشجویان برای ارائه مطالب درسی یا انتقال یک مطلب از نرم افزارهایی مثل PowerPoint استفاده می کنند. با توجه به اینکه استفاده نکردن از افکت مناسب در این نرم افزار باعث ارائه یکنواخت و کسل شدن مخاطب می شود از این رو بهتر است از افکت های جذاب و حرفه ای پاورپوینت در نسخه های جدید یعنی 2021 و 2023  استفاده کرد.

در ارائه پرزی در نرم افزار پاورپوینت لازم است که با چرخش و حرکت پویا در بین مطالب، می توانید حس یکنواختی را از بین ببرید و مخاطب را هر چه بیشتر با خود همراه کنید. شما با استفاده از سبک Prezi می توانید یک ارائه موفق و خاص داشته باشید.

برای مشاهده فیلم تهیه شده از سبک پرزی در ارائه پاورپوینت پروپوزال دکتری که در سایت پارد وب تهیه شده است از این لینک “قالب پاورپوینت پروپوزال حرفه ای ” دیدن کنید.

توضیحاتی در مورد پرزی

برنامه پرزی در زمینه خلق ارائه های چند رسانه ای بسیار پرقدرت بوده و دارای جلوه های بصری بسیار جذاب و زیبایی است. بسیاری از افراد در سخنرانی ها و گردهمایی ها برای این که بتوانند مطالب مفید را به صورت موفق ارائه دهند از این برنامه استفاده می کنند.

تفاوت برنامه پرزی با سایر برنامه های مشابه چیست؟

بساری از برنامه های مشابه برنامه پرزی که از ان ها برای ارائه مطالب در کنفرانس و سخنرانی ها استفاده می کنیم به صورت اسلاید به اسلاید بوده و این عامل باعث می شود تا در حین سخنرانی رشته کلام از دست شما خارج شود و همچنین مخاطبان دچار گیجی شده و خسته شوند.

اما در برنامه پرزی شما با اسلاید های متفاوت و پی در پی رو به رو نخواهید بود و تنها با یک صفحه سفید نامحدود روبه رو خواهید شد. در این صورت شما می توانید مطابق میل و سلیقه تان مطالب و اطلاعات را در هر جای صفحه که دوست دارید قرار دهید.

از افکت  Morph در پاورپوینت استفاده کنید

افکت Morph به شما امکان می دهد حرکت صاف را از یک اسلاید به اسلاید دیگر متحرک کنید.

می‌توانید افکت Morph را روی اسلایدها اعمال کنید تا ظاهر حرکت را در طیف وسیعی از چیزها ایجاد کنید – متن، اشکال، تصاویر، گرافیک SmartArt و WordArt. با این حال، نمودارها تغییر شکل نمی دهند.

نحوه تنظیم یک افکت  Morph

برای استفاده موثر از افکت Morph، باید دو اسلاید با حداقل یک شیء مشترک داشته باشید – ساده ترین راه این است که اسلاید را کپی کنید و سپس شی را در اسلاید دوم به مکان دیگری منتقل کنید، یا آن را کپی و جایگذاری کنید. از یک اسلاید شیء کنید و آن را به اسلاید بعدی اضافه کنید. سپس، افکت Morph را در اسلاید دوم اعمال کنید تا ببینید Morph چه کاری می تواند انجام دهد تا به طور خودکار شی شما را متحرک کند و حرکت دهد. در اینجا به این صورت است:

ی ایجاد افکت موف morph پاورپوینت

در قسمت Thumbnail در سمت چپ، روی اسلایدی که می‌خواهید یک انتقال به آن اعمال کنید، کلیک کنید، این اسلاید باید دومین اسلایدی باشد که شی، تصویر یا کلماتی را که می‌خواهید افکت مورف را روی آن اعمال کنید، اضافه کرده‌اید.

در تب Transitions، Morph را انتخاب کنید.

افکت  Morph را در منوی Transitions در پاورپوینت 2016 نشان می دهد

توجه: در پاورپوینت اندروید، Transitions > Transition Effects > Morph را انتخاب کنید.

Transitions > Effect Options را انتخاب کنید تا نحوه عملکرد انتقال Morph را انتخاب کنید.

گزینه های جلوه گذار را برای انتقال Morph در پاورپوینت 2016 نشان می دهد

می‌توانید اشیاء را روی اسلاید جابه‌جا کنید، رنگ‌ها را تغییر دهید، کلمات و کاراکترها را جابه‌جا کنید و خیلی چیزهای دیگر.

روی Preview کلیک کنید تا انتقال Morph را در عمل ببینید.

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 1 رای
رایگان!
1 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
1
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

1 دیدگاه برای قالب پاورپوینت رایگان پایان نامه سبک پرزی

  1. کمیل

    عالی هست رایگان دانلود کردم تشکر

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *